Prada a anunțat lansarea proiectului Prada Virtual Reality, care reprezintă extensia unei inițiative de retail existente, menită să îmbunătățească experiența clienților în cadrul evenimentelor și în magazine – și care oferă conținut de realitate virtuală folosind căști VR prin mai multe platforme, inclusiv YouTube VR , VEER, Oculus și Youku.

„Frumusețea, calitatea și excelența producției italiene, epitomizată de Prada, se află în centrul acestui proiect de realitate virtuală, care oferă o legătură vitală și tangibilă cu locurile, fețele și colecțiile brandului: de la magazinele Epicenter din Tokyo, New York și Los Angeles, până la Fondazione Prada din Milano și Veneția, de la prezentările de modă pentru bărbați și femei pentru sezonul primăvară/vară 2020 până la confecționarea genții Prada Cahier, precum și proiectului Made to Measure și a încălțămintei pentru bărbați,” se spune în comunicatul companiei.

Se redeschide Fondazione Prada din Milano

Prada a mai anunțat că spațiul expozițional Fondazione Prada din Milano și-a redeschis porțile începând cu 5 iunie. Publicul va putea să viziteze trei expoziții temporare – “K” (un proiect care explorează universul literar al lui Kafka), “The Porcelain Room” (istoria porțelanului chinezesc) și “Storytelling” (expoziție dedicată artistului chinez Liu Ye). Cinematograful, expozițiile permanente și spațiul pentru copii rămân închise pentru moment.