După ce fusese confirmat până în august, târgul Première Vision Paris a fost anulat în ultimul moment de autoritățile franceze din cauza creșterii cazurilor de coronavirus în această țară. Francezii au interzis toate adunările cu peste 5.000 de persoane până pe 31 octombrie, și au impus noi restricții de călătorie pentru multe țări cu risc crescut de transmitere a virusului. Târgul s-a ținut doar în format digital.
Au fost prezentate pe platforma online, Marketplace, peste 40.000 de produse ale firmelor expozante, plus selecții făcute de echipa de designeri a târgului, decodarea tendințelor pentru sezonul de toamnă/iarnă 2021-2022 și 15 talk-show-uri digitale.
Organizatorii s-au străduit să păstreze pe cât posibil calitatea târgului la standarde ridicate, din păcate formatul digital nu reușește să satisfacă această industrie, unde textura și culoarea materialelor și accesoriilor este esențială, iar culorile, așa cum sunt văzute pe ecranele calculatoarelor sau telefoanelor, nu corespund întotdeauna cu realitatea.
Din România, la zona de furnizori de manufactură au participat Conflux, Pasmatex și UGTEX/Star Trend Company.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.