La o lună de la deschiderea primului său magazin individual în Promenada Mall, brandul românesc de modă Murmur, fondat de designerul Andreea Bădală, a generat vânzări de peste 30.000 de euro. 

Magazinul fizic, din centrul comercial deținut de NEPI Rockcastle, vine în completarea canalelor de vânzare existente ale brandului, showroom-ul și platforma online.

„Deschiderea magazinului Murmur în Promenada Mall ne apropie și mai mult de clienții noștri. Chiar dacă rata de conversie a fost extraordinară ceea ce contează pentru noi este ca toată experiența să fie memorabilă”, a declarat Andreea Bădala, Founder & Creative Director Murmur.

Designul magazinului este inspirat din glamour-ul Hollywood-ului și combină elemente care amintesc de atmosfera covorului roșu prin cromatică și lumini tip paparazzo. Vitrinele au fost gândite pentru a aduce în prim plan produsele purtate de celebrități precum Madonna, Dua Lipa sau Paris Hilton, iar spațiul de probă oferă clienților o experiență intimă și personalizată.

„Susținerea brandurilor românești îndrăznețe, care duc industria de fashion la următorul nivel, rămâne una dintre prioritățile noastre și un alt motiv care a stat la baza parteneriatului dintre Promenada și Murmur”, a precizat și Roxana Baias, Head of Group Marketing NEPI Rockcastle.

Printre preferințele de achiziție s-au numărat body-urile și bustierele „Sculpt” purtate de vedete, dar și piese casual versatile, anunță compania.