FASHION HOUSE Outlet Centre Militari din București a inaugurat cea de-a treia fază, dezvoltată în urma unei investiții de 350.000 de euro. Noua galerie de 2.600 mp găzduiește magazine ale unor branduri nou-intrate precum Guess și Diesel, dar și Decimas, Union Brands și Smyk. În lunile următoare, în noua galerie își vor deschide magazine brandurile Liu Jo și Numero Uno.
Pentru a marca deschiderea celei de-a treia faze, FASHION HOUSE Militari va organiza, în ziua de 14 noiembrie, campania Super Outlet Shopping Day, care anunță reduceri de până la 90% în magazinele participante.
„Pandemia i-a determinat pe români să se reorienteze către produse mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-preț. Am resimțit acest trend și în FASHION HOUSE Outlet Centre, care, în ultimele luni, a continuat să-și consolideze poziția ca destinație de smart shopping.”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE.
Spațiul total disponibil în magazinul FASHION HOUSE Outlet Centre Militari depășește acum 14.000 mp, având aproximativ 60 de magazine. Faza finală a proiectului va fi dezvăluită în 2021.
Printre mărcile prezente în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.
Grupul FASHION HOUSE va continua investițiile în România, urmând ca în primăvara anului 2021 să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, FASHION HOUSE Pallady (ieșirea A2 de pe autostradă) va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.