Trei noi branduri s-au alăturat recent outletului FASHION HOUSE din Militari: Numero Uno, Dika și Kigili. Magazinele deschise de acestea acoperă împreună 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri vor oferi reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an, potrivit dezvoltatorului centrului comercial, FASHION HOUSE Group.
Cu o tradiție de aproape 40 de ani în producția de haine pentru femei, brandul bulgar Dika oferă articole vestimentare pentru femei, în timp ce Kigili este un retailer din Turcia de îmbrăcăminte pentru bărbați, care propune articole formale și casual. Numero Uno, noul multi-brand spaniol, ocupă 725 de metri pătrați în FASHION HOUSE Militari.
„Foarte multe businessuri traversează, acum, o perioadă marcată de incertitudine, din cauza pandemiei, iar mărcile internaționale și locale de top au nevoie de soluții profesionale pentru a-și optimiza stocurile și a avea acces la numerar suplimentar. La FASHION HOUSE, chiriașii vor găsi asistență profesională atât în Militari Outlet, cât și în Pallady, al doilea centru de tip outlet pe care îl vom deschide în luna martie”, a declarat Cornelia Nicolae, director operațiuni de retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
Spațiul total disponibil la FASHION HOUSE Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproape 60 de magazine cu branduri internaționale și locale. În noiembrie anul trecut, outletul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătrați: Smyk, Decimas și Union Brands.
Printre brandurile disponibile în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph sau Tom Tailor.
Grupul FASHION HOUSE continuă investițiile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, FASHION HOUSE Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.