Grupul Kvantum Sport din Serbia, care operează local retailul şi distribuţia brandului Under Armour, a anunţat că în următorii 3-5 ani vrea să se extindă în oraşele cu peste 200.000 de locuitori din Româ­nia, unde compania nu e încă pre­zentă. 

Astăzi, sub brandul Under Armour sunt deschise şapte magazine monobrand şi un outlet, acesta din urmă fiind ampla­sat în cadrul centrului comercial Fashion House Outlet din Bucureşti. Magazinele monobrand ale mărcii americane de echi­pamente sportive sunt deschise în Bucu­reşti (Băneasa Shopping City, AFI Co­troceni şi Mega Mall), Constanţa (City Park), Craiova (Promenada), Cluj-Napoca (Iulius Mall) şi Braşov (AFI Braşov).

„Strategia noastră este să consolidăm prezenţa brandului Under Armour pe piaţa locală de retail prin dezvoltarea lanţului propriu de magazine în oraşele cu peste 200.000 de locuitori, oraşe în care nu suntem prezenţi deocamdată, şi, de asemenea, prin intermediul partenerilor wholesale. Tododată, ne dorim să întărim abordarea omnichannel a brandului“, a declarat Dragana Krstic, general manager al Kvatum Sport România.

Anul trecut, compania a obținut o cifră de afaceri netă de 87,4 milioane de lei, în creștere cu 21% față de anul 2021. Și profiturile au crescut cu 16%, până la aproape 5 milioane de lei.

Foto: Kvatum Sport