Brandul britanic Burberry a declarat că recuperarea după criza de Covid-19 este accelerată, astfel că va plăti din nou dividende acționarilor săi. Compania este listată la Bursa din Londra.
Marca, cunoscută pentru trenciurile și motivele sale cu carouri, a raportat o scădere de 10% a vânzărilor pentru anul financiar încheiat pe 27 martie. Aceasta a fost cauzată de închiderea magazinelor și reducerea turismului în Marea Britanie și în lume, în general.
Cu toate acestea, în al patrulea trimestru Burberry a avut vânzări în creștere de 32%, în ciuda faptului că 16% dintre magazine erau închise.
În plină criză, Burberry returnează un împrumut de 300 milioane lire
Vânzările retailerului online Mytheresa au crescut cu aproape 28%
Vânzările la preț întreg au crescut cu 63% în China, Coreea de Sud și Statele Unite, chiar dacă în China brandul a fost boicotat de consumatori din cauza scandalului culegătorilor de bumbac din Xinjiang.
Burberry a raportat un profit de 396 milioane lire sterline, mai mult decât așteptările analiștilor (378 milioane lire sterline), dar cu 8% mai puțin decât în 2019-20.
Brandul, al cărui director creativ este Ricardo Tisci, are un magazin și pe piața românească, la București.