Ca răspuns la criza actuală din Statele Unite, brandul Banana Republic a anunțat că va dona haine noi în valoare de 20 milioane $ americanilor care se confruntă cu probleme financiare, celor rămași fără slujbe și care au nevoie de sprijin pentru a se repune pe picioare.
Acțiunea este realizată în colaborare cu ONG-ul Delivering Good, care unește retaileri, producători și fundații pentru a sprijini americanii afectați de sărăcie și tragedii.
Alături de celelalte branduri din grupul Gap Inc., Athleta, Gap și Old Navy, Banana Republic a donat $250.000 pentru organizații care luptă pentru drepturi egale ale cetățenilor de culoare din Statele Unite, iar Fundația Gap a anunțat o altă donație de 1 milion $ către familiile afectate de criza de coronavirus.
În acest climat de incertitudine, brandurile americane încearcă să se poziționeze mai empatic față de consumatori, arătându-le că pot sprijini comunitățile și pot face mai mult decât a comercializa haine.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.