Grupul francez Lectra și-a întărit poziția în e-commerce în segmentul companiilor din fashion prin achiziția Neteven. Tranzacția se referă la achiziția a 80% din Neteven pentru 12,6 milioane de euro. Restul capitalului și drepturile de vot urmează să fie achiziționate în iunie 2025, a anunțat Lectra.

Compania Neteven, cu sediul în Franța, dezvoltă în special oferte inovatoare bazate pe platforma SaaS și servicii asociate care ajută brandurile să simplifice și să-și monitorizeze eficient distribuția produselor pe cele mai mari marketplace-uri din lume.


Lectra definitivează achiziția Gerber Technology


Platforma SaaS centralizează catalogul produselor și informațiile despre stocuri, prețuri și comenzi pentru a automatiza și facilita distribuția pe marketplace-urile online.

„Criza de Covid a impulsionat masiv sectorul de e-commerce în lume, la fel și marketplace-urile care în prezent reprezintă 40% din totalul vânzărilor online. Ele oferă un potențial enorm consumatorilor și acces rapid la piețe internaționale, limitând în același timp riscurile legate de deschiderea unor canale de distribuție multiple. Absența normelor și managementului la nivelul multor interfațe este un impediment real pentru branduri și distribuitori. Aici intervine Neteven, înlocuind această complexitate și simplificând tot procesul,spune Greg Zemor, fondatorul Neteven.

 

Neteven se alătură altor soluții achiziționate recent de Lectra precum Kubix Link (Product Life Managemetn) și Retviews (inteligență competitivă și analiză de trend).

Jucător global pe piețele de modă, automotive și mobilă, Lectra concepe și produce soluții industriale inteligente – software, hardware, data și servicii – pentru branduri, manufacturieri și distribuitori.

“Ne bucurăm că talentul echipei Neteven se alătură Lectra,” a adăugat și Daniel Harari, CEO Lectra.