Dacă Pitti Filati – de pe 28 pe 30 iunie – au raportat prezența a peste 1.700 buyeri și profesionști (Franța, Germania și SUA printre cei mai activi), târgurile Pitti Uomo și Pitti Bimbo desfășurate în Florența (30 iunie – 2 iulie) au atras 6.000 de vizitatori.

Dintre aceștia peste 4.000 au fost buyeri, potrivit informațiilor oferite de organizatori. Procentajul buyerilor străini a fost totuși sub 30% din total la Pitti Uomo.

Pe lângă buyerii europeni, din Germania, Franța, Elveția, Spania și alții, surprizele au venit din partea SUA (cu magazine department store de calibru mare precum Bergdorf Goodman și Neiman Marcus), Canada și Turcia, dar și reprezentanții europeni ai principalelor magazine și grupuri de retail din China, Hong Kong, Japonia și Coreea, țări din care încă nu sunt permise călătoriile.

Și prezența jurnaliștilor a fost semnificativă – peste 700, dintre care 300 din afara Italiei.

Credit foto – AKAstudio-collective