Acțiunile LVMH au urcat marți până la un nou record, împingând capitalizarea de piață a grupului de articole de lux peste 400 de miliarde de euro, pentru prima dată, informează Reuters. La fel ca alte companii de lux, puternic expuse pe piața Chinei, LVMH a beneficiat anul acesta de redeschiderea rapidă a celei de-a doua economii a lumii.
Printre noutățile începutului de an, președintele și CEO-ul grupului, Bernard Arnault a schimbat conducerea de top a imperiului său, prin numirea fiicei sale Delphine la conducerea Christian Dior și a unui nou șef pentru brandul Louis Vuitton.
Pietro Beccari, șeful Dior din 2018, a luat locul vechiului CEO al Louis Vuitton, Michael Burke, în vârstă de 65 de ani. Iar Delphine Arnault, în vârstă de 47 de ani, a lucrat la Louis Vuitton în ultimul deceniu alături de Burke și anterior a petrecut o zece ani la Dior.
Burke, care este cel mai longeviv director al lui Bernard Arnault și în trecut a fost și președintele brandului de bijuterii Tiffany, va continua să lucreze alături de Arnault, a declarat compania într-un comunicat, fără a detalia noul său rol.
Unul dintre cei mai influenți directori ai industriei modei, Burke a supravegheat creșterea vertiginoasă a Louis Vuitton, cel mai mare brand de lux din lume, jucând un rol cheie, de exemplu, în adoptarea stilurilor streetwear pe tărâmul luxului, în ultimii ani.
Între schimb, Beccari, care a condus anterior și casa de modă Fendi, deținută de LVMH, a crescut de trei ori vânzările Christian Dior, până la 6,6 miliarde de euro în timpul mandatului său, potrivit estimărilor Citi (LVMH nu furnizează o defalcare a vânzărilor anuale ale mărcilor sale).