La ediția din acest an a Salonului internațional de design vestimentar, accesorii de modă şi bijuterii PURE/SCOOP de la Londra, care s-a desfășurat în perioada 09-11 februarie, au participat și creatori români care au propus noile colecții pentru sezonul de toamnă/iarnă 2020/2021.
Peste 1.300 de branduri și designeri au dat, prin creațiile lor, tendințele noului sezon toamnă/iarnă 2020/2021. Printre acestea s-au numărat și câteva branduri și producători din România: Atelier Raluca Mihalceanu, Clemat Design, Lidia MOD, Liska 12, Luna Morgaciova, Nissintex Fashion, Resort Prod (la evenimentul PURE) şi Manuri Concept, Nissa Manufacture, Visual Code Retail (la evenimentul SCOOP).
Participarea românească la acest târg internațional a fost organizată de Ministerul pentru Mediul Economiei Energiei si Mediului de Afaceri, în parteneriat cu patronatul de profil Romanian Contemporary Jewelry (ARCJ), în cadrul Programului de susținere şi promovare a exportului, cu finanțare parțială de la bugetul de stat.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.