Brandul de fashion Mango a anunțat că a donat două milioane de măști Ministerului Sănătății din Spania. Acestea au ajuns pe aeroportul Saragossa, de unde angajații Mango le-au preluat și au început să le distribuie spitalelor din întreaga Spanie, folosindu-se de propria rețea logistică.
În plus, compania a pus la dispoziția autorităților spaniole capacitatea logistică, pentru a le ajuta să depășească criza gravă cauzată de Covid-19 asupra sănătății, dar și asupra economiei și societății spaniole.
Pentru a-și menține și întări legătura cu publicul-țintă, Mango a inițiat o serie de concerte care au loc pe canalul de instagram al brandului. Prima inițiativă de acest gen a vizat-o pe cântăreața Marta Knight.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.