L Brands, compania deținătoare a brandului de lenjerie, a anunțat că intenționează să închidă aproximativ un sfert din magazinele Victoria’s Secret aflate în SUA și Canada în următoarele săptămâni și că e posibil să închidă altele și în următorii ani. Conform declarației lui Stuart Burgdoerfer, CFO al L Brands, e o decizie ”extrem de importantă”, care ar întări brandul. Informația vine în contextul în care încercarea brandului de a se delista de la bursă a eșuat.

Primul trimestru al anului n-a fost bun pentru L Brands. Vânzările au scăzut cu 37,1%, până la 1,654 miliarde dolari, afectate puternic de scăderea consumului și a cererii pe fondul pandemiei Covid-19 și a măsurilor de izolare. Dintre toate brandurile grupului, Victoria’s Secret a consemnat cea mai accentuată scădere a vânzărilor, de la 1,5 miliarde USD în primul trimestru al anului trecut, la 821,5 milioane în primul trimestru al anului curent.

În noiembrie 2019, Victoria’s Secret anunța că a anulat clasica sa prezentare de modă, încercând să-și schimbe strategia de marketing. Brandul a fost criticat deseori în trecut pentru campaniile sale publicitare, acuzate că tratează femeia ca pe un obiect.

În România, brandul a deschis primul magazin în noiembrie 2019, în Mall Băneasa.