Brandul de fashion Hugo Boss va fi noua destinație de fashion, cu produsele premium de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru bărbați, din cadrul centrului comercial Palas Iași. Retailerul va inaugura primul magazin din afara Capitalei la Iași, al patrulea din România, marcându-și astfel prezenta pe piața de nord-est a țării. Suprafața ocupată este de peste 200 mp.
Palas Iași se află într-un proces de reconfigurare, ce va conduce la actualizarea ofertei de branduri și servicii. Tot în acest an, în centrul comercial se vor inaugura alte patru locații în premieră pentru regiune.
„Hugo Boss este un brand foarte apreciat la nivel mondial, iar faptul că Palas Iași este prima alegere a acestuia de a-și extinde rețeaua în afara Capitalei reprezintă o certificare a maturității proiectului și a impactului pe care îl are asupra întregii regiuni”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
Hugo Boss este unul dintre liderii segmentului premium și de lux de pe piața globală de îmbrăcăminte și se concentrează pe dezvoltarea și comercializarea de modă premium și accesorii pentru bărbați și femei. Are sediul în Metzingen (Germania), iar la nivel global este prezent în peste 100 de țări.
Inaugurat în mai 2012, Palas Iaşi reprezintă cea mai mare investiţie de regenerare urbană din regiunea de nord-est a țării, în valoare de peste 310 milioane de euro. Situat în centrul Iaşului, Palas este primul proiect de tip mixed-use din România şi include: peste 270 de magazine, opt clădiri de birouri clasa A (peste 130.000 mp), un centru de evenimente cu patru săli premium, un hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 5 hectare, carusel și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Palas înregistrează anual peste 20 milioane de vizite, inclusiv din Republica Moldova.