Brandul german de îmbrăcăminte Brax Leineweber intenționează să facă schimbări structurale, plecând de la premisa că criza de coronavirus va schimba industria de fashion, iar revenirea la normalitate nu va fi atât de rapidă. Compania a anunțat disponibilizări de personal, dar nu a precizat numărul acestora.

Marc Freyberg, director de marketing al Brax, declara pentru Textile Network că „impactul crizei asupra vânzărilor Leineweber va fi semnificativ anul acesta și în cei următori. Se preconizează un declin al vânzărilor de 22%, la 250 milioane euro (față de 320 milioane euro anul trecut)”.

Compania intenționează să devină mai puternic orientată spre consumator, mai coerentă în procesele sale digitale, mai flexibilă și să răspundă mai rapid cerințelor diverselor piețe.

Freyberg a mai precizat că se vor ajusta costurile la noile niveluri de vânzări, ceea ce înseamnă reduceri de personal.

Compania germană oferă vestimentație premium casual, și este specializată pe linii de pantaloni pentru bărbați și femei.

La nivel internațional, Brax este prezent prin parteneri de retail în peste 1.800 magazine și are 100 de puncte proprii de vânzare în Germania, Europa și Asia. În prezent, Brax are 1.280 de angajați.

În România, Leineweber a avut o unitate de producție în Covasna, dar în 2010 a vândut-o managerului acestuia, Zoltán Keresztes. Denumirea fabricii s-a schimbat în LRO, iar activitatea s-a redus de la un an la altul.

Potrivit Ministerului Finanțelor, anul trecut LRO realiza o cifră de afaceri netă de 10.680.162 lei și un profit de 479.555 lei. Compania angajează în jur de 170 de persoane.