Compania Nike a raportat venituri de 6,3 miliarde $, în scădere cu 38%, pentru cel de-al patrulea trimestru al anului fiscal care se încheie în luna mai. Motivul principal este închiderea majorității magazinelor proprii și partenere ale retailerului, din cauza pandemiei de Covid-19.
Vânzările online au crescut cu 75% în cel de-al patrulea trimestru, în toate zonele geografice, reprezentând aproximativ 30% din totalul încasărilor, dar nu au reușit să compenseze pierderile cauzate de închiderea magazinelor fizice. China a raportat o creștere de 8%, pentru al șaselea an consecutiv, în ciuda pandemiei.
În prezent, 90% din magazinele proprii ale brandului sunt deschise, și traficul continuă să se îmbunătățească de la o săptămână la alta. În China, aproape 100% sunt deschise, în America de Nord, Europa și Orientul Mijlociu în proporție de 90% s-au deschis treptat de la începutul lunii mai.
“Pe măsură ce magazinele fizice se redeschis, trendul dezvoltării digitale a Nike continuă, mărturie a puterii brandului nostru și a investițiilor făcute pentru a îmbunătăți experiența online,” a explicat Matt Friend, Vice Președinte și CFO al NIKE, Inc.