Fashion House Group a început astăzi predarea spațiilor comerciale din Fashion House Pallady (13.000 mp) către chiriași. Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul outlet își va deschide porțile pe 25 martie 2021. Puma este primul brand care se alătură outletului și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin, fiind urmată în perioada care vine și de alte branduri.

Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, restaurante și o zonă de joacă pentru copii. În prezent gradul de închiriere este de peste 50%.

„Puma este primul brand care ni se alătură acestui proiect ambițios care își propune să ofere bucureștenilor, și nu numai, o nouă experiență de smart shopping. Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet.”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE.

FASHION HOUSE Pallady va aduce un nou concept cu galerii în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, cu arhitectură Belle Epoque. De asemenea, spațiul din jurul outletului va beneficia de investiții semnificative în amenajare, menite să creeze o atmosferă plăcută de petrecere a timpului liber.