Lemons and Gin, un boutique local cu bijuterii din aur, este adeptul conceptului slow fashion. Brandul propune o colecție restrânsă de produse atemporale, ce funcționează pe principiul mix & match. Ștefania Oancea, inițiatoarea proiectului Lemons and Gin, și-a propus să dezvolte un brand tonic, actual, care să vorbească despre valoarea bucuriilor simple ale vieții.
“Este important să nu neglijăm elementele care ne fac să ne simțim încrezătoare. Ritualurile feminine zilnice și ideea de “dress for success” sunt acele lucruri mici care nu trebuie să lipsească din contextul actual. Ele contribuie la o stare de spirit pozitivă și ne ajută să ne păstrăm o relație de armonie cu propria persoană, pentru a nu ne risipi energia feminină”, spune Ștefania Oancea.
Ștefania s-a educat pe cont propriu despre aur, despre tehnologiile și trendurile din industrie, însă factorul declanșator a fost chiar experiența ei ca femeie care dorește să achiziționeze o bijuterie din aur calitativă, contemporană, care să reflecte cât mai bine vremurile în care trăim.
Campania sa de iarnă, « No More Bad Gifts », își propune să ne convingă cu o tentă de umor și îndrăzneală să aducem zâmbetul pe chipul persoanelor dragi, oferindu-le un cadou semnificativ și memorabil.