Brandul italian de lux Alcantara a creat o colecție-capsulă împreună cu casa Lanvin. Colecția cuprinde în total 30 de ținute pentru femei și bărbați, și pleacă de la concepte precum măiestria creațiilor Lanvin și valoarea hainelor făcute pe măsură.
Colecția este disponibilă pe piața din Japonia, iar de shooting-ul de prezentare s-au ocupat numai muzicieni, stiliști și artiști japonezi.
“Suntem încântați de colaborarea cu Lanvin pentru realizarea acestei colecții-capsulă pentru sezonul de toamnă-iarnă 2020/21. Este o oportunitate extraordinară de a sărbători versatilitatea Alcantara, capabilă să combine tradiția cu inovația și stilul de viață italian,” a comentat Andrea Boragno, CEO al Alcantara S.p.A.
În ultima vreme s-au stabilit multe parteneriate între branduri de modă, sportswear, activewear și chiar jucării, pentru a atrage publicuri diferite și a capta interesul generațiilor mai tinere. Vezi Gucci și The North Face, adidas și Prada sau Nike și Dior.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.