În ciuda pandemiei și a condițiilor dificile ale pieței de fashion, brandul românesc De Ionescu a lansat recent o nouă colecție dedicată „Mamei-Pământ”.
De Ionescu rămâne fidel conceptului și temeliei pe care și-a clădit fiecare colecție de până acum, așa încât își începe și termină fiecare călătorie cu aceeași fibră străveche și nobilă – cânepa. În plus, totul se realizează pe cât posibil în România, în spiritul sustenabilității.
De Ionescu lansează o nouă colecție streetwear din cânepă
De Ionescu revitalizează cânepa românească
Chiar dacă această colecție a fost mai greu de dezvoltat și produs, în condițiile restricțiilor impuse de pandemie și ale distanțării sociale, rezultatul este fermecător.
„În ceea ce privește inspirația din spatele întregului concept al noii noastre campanii se află singurul lucru care ne-a menținut sănătoși și stabili în același timp în timpul anului 2020, pe care nici nu mai știm cum să-l numim. Este vorba de cel mai viu și frumos, autentic și puternic lucru, indiferent de pandemia care a venit – Mama Pământ, ” spune Ionuț Rus, fondatorul De Ionescu.
Pe lângă costumele bărbătești cu care și-a familiarizat deja clientela, brandul oferă acum o varietate mai mare de produse, de la căciuli tip beanie la jachete, îmbrăcăminte de stradă precum pantalonii cargo, șepci și trenciuri pentru zile mai răcoroase.
„Încă nu știm cum vor fi lucrurile peste un an, dar asta nu înseamnă că ar trebui fim mai puțin fericiți, mai puțin visătoră sau să acordăm îmbrăcămintei mai puțină atenție pentru că stăm mai mult în interior. Ne îmbrăcăm pentru că hainele ne fac să ne simțim într-un fel sau altul, și De IONESCU crede cu tărie că hainele fac parte din viața noastră și din momentele care o compun.” (I.R.)