Cunoscuta platformă online de decorațiuni și mobilier pentru casă Vivre a înregistrat vânzări în creștere de 40% în prima jumătate a acestui an, potrivit unei informării trimise de Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Așteptările pentru întreg anul 2020 sunt chiar mai optimiste, după cum se precizează în comunicatul BERD.

Compania a beneficiat de consiliere de afaceri din partea BERD și a Uniunii Europene, în cadrul programului Orizont 2020. O firmă de consultanță a ajutat-o să-și construiască o nouă identitate vizuală și să-și revizuiască politica comercială și lanțul de aprovizionare.

În timp ce alți jucători din domeniu s-au lovit de scăderi ale veniturilor, în perioada pandemiei de coronavirus Vivre a profitat din plin de lanțul de furnizori existent, iar modelul de e-commerce a ajutat-o să crească în timp record. Compania a introdus și un marketplace prin care se adresează producătorilor români, cărora le oferă o bază de 6 milioane de vizitatori lunar.

Fondată acum opt ani de Monica Cadogan, Vivre este în prezent unul dintre cei mai importanți retaileri online de decorațiuni pentru casă din Europa Centrală și de Est. Compania are un portofoliu de 150.000 de articole de mobilier și accesorii pentru casă, iar peste 1.000 de branduri internaționale sunt disponibile pe website sau în aplicația de mobil.

În plus, un nou proiect local de consultanță, realizat în cadrul programului Femeile în afaceri din România și susținut de Fondul de impact al întreprinderilor mici al BERD (Italia, Japonia, Coreea de Sud, Luxemburg, Norvegia, Suedia, Elveția, Taipei, China și SUA) va începe în ianuarie 2021.

Sursa foto: Vivre.ro