Germanii de la Jägermeister au lansat Best Nights, prima lor colecție de îmbrăcăminte de stradă. Piesele vor fi disponibile pentru pasionații brandului și modei din 22 de piețe.
„Am gândit colecția ca parte a promisiunii noastre de marcă, pentru acele nopți în care stilul este la fel de important ca și shot-urile reci ca gheața”, spune Wolfgang Moeller, CMO Jägermeister.
Elementele esențiale ale mărcii Jägermeister se reunesc în douăsprezece piese exclusive care alcătuiesc colecția. Fiecare articol are ca punct de plecare semnificația unei nopți bune cu prietenii, chiar dacă aceste nopți arată acum diferit din cauza pandemiei globale de coronavirus.
Pentru a contribui la menținerea cluburilor, afaceri care sunt grav amenințate de această criză, Jägermeister va dona un euro pe fiecare comandă inițiativei United We Stream, o platformă culturală internațională de streaming care sprijină cultura cluburilor în timpul acestei crize mondiale.
Stilistul din New York Bloody Osiris, cunoscut pentru pasiunea sa pentru streetwear, este imaginea acestei colecții. Jägermeister va da startul unei campanii internaționale de promovare, atât pe canalele de socializare proprii, cât și pe cele ale artiștilor cu care colaborează.
Piesele ediției limită Best Nights au fost lansate pe 31 ianuarie 2021 și vor fi disponibile online pe 22 de piețe, precum și pe www.bestnights.com.
Exemplul celor de la Jägermeister nu este unic. Și cei de la Red Bull au intrat în lumea modei acum câțiva ani, cu brandul Alpha Tauri, care a fost dezvoltat și produs în România, după care managementul a decis să mute fabricarea în țări cu manoperă mai ieftină.