Adidas a implementat un instrument care să-l ajute pe client să găsească produsul căutat, în mediul online, în mai puțin de un minut. „Digital product finder este un asistent de shopping prin care vrem să ajutăm consumatorul online, suntem aici să-l servim în cel mai bun mod posibil,” a declarat Steffen Hack, Director Digital Commerce, Adidas Outdoor.
Retailerii se adresează în prezent unor consumatori care folosesc telefonul permanent, trăiesc într-o lume conectată la social media, Instagram, Tik Tok, iar durata lor atenție nu depășește un minut. Cu ajutorul acestui instrument, adisas a reușit să-și îmbunătățească experiența de shopping online, dar și parteneriatele cu partenerii de retail. În plus, s-a redus și rata de retur a produselor, din moment ce consumatorii au fost ajutați să aleagă produsul corect.
„Înainte de a porni orice proiect, în special în lumea digitală, facem o analiză a informațiilor. Am făcut search engine optimization, interviuri, paneluri cu experți pentru a afla ce caută consumatorii în călătoria lor spre un anume produs. Toate aceste informații au trebuit colectate, analizate și folosite. Dar ne-am propus totodată să oferim exact produsul căutat, nu să îndrumăm consumatorul spre soluțiile cele mai scumpe,” a explicat Hack.