Retailerul spaniol va vinde colecțiile de lenjerie ale producătorului italian începând cu această primăvară. 

Decizia Mango de a-și oferi canalele de distribuție online altor branduri urmărește, conform propriilor declarații, o creștere a ofertei sale comerciale în categorii de produse complementare. Pe de altă parte, brandul Intimissimi va vinde o mare parte din articolele sale prin intermediul canalului online al Mango.

Parteneriatul dintre Mango și Intimissimi este pe durată determinată – trei ani – și va fi limitat la piețele din Olanda, Spania, Germania, Marea Britanie, Portugalia și Franța. Retailerul spaniol a declarant că este pregătit din punct de vedere tehnologic pentru a prelua vânzarea online a unor alte branduri. Cu toate acestea, Elena Carasso, online și customer director al Mango, admite că “ținta noastră nu este să devenim o platformă online multi-brand, ci să creștem oferta noastră comercială cu branduri care care să fie compatibile cu poziționarea noastră pe piață.” Conform Elenei Carasso, Mango analizează și alte oportunități de parteneriat cu branduri complementare.