Retailerul online Boohoo, care a cumpărat în ultima perioadă branduri britanice cu tradiție precum Coast, Karen Millen, Dorothy Perkins, Warehouse, Oasis și Debenhams, este implicat într-un scandal grație unor dezvăluiri făcute de BBC. Boohoo vinde aceleași produse la prețuri diferite, tăind etichetele sau uneori doar colorând cu negru peste eticheta veche.
Câteva cliente din Marea Britanie s-au plâns că au cumpărat produse purtând prezentate ca aparținând mărcii Karen Millen, când de fapt pe etichete scria că era vorba de brandul Oasis. Diferența de preț poate fi de 30 de lire sterline sau mai mult, în funcție de produs.
Boohoo, care a cumpărat brandurile grupului Arcadia, aflat în faliment, s-a trezit cu un excedent de stoc al magazinelor închise pe timpul pandemiei. Cu toate că a declarat că fiecare brand lucrează independent, practica schimbării etichetelor pentru același tip de produs pentru a obține mai mult este deja la scară largă, după cum relatează presa britanică.
Retailerul online a mai fost implicat în diverse scandaluri în trecut. Unul dintre ele viza fabrici din Leicester, unde muncitorii erau plătiți cu 3,5 lire/oră, mult sub minimul stabilit la nivelul Marii Britanii, de 8,72 lire/oră.
În primele zece luni ale anului financiar actual, vânzările Boohoo au crescut cu 42%, ajungând la 1,2 miliarde de lire sterline.