După un an de pierderi, fabrica de încălțăminte Clujana SA își majorează capitalul social prin emitere de acțiuni. Clujana SA intenționează să-și majoreze capitalul social cu 1.203.500 lei pentru a-și putea asigura capitalul de lucru și programul de investiții al acestui an. Pierderile companiei din prima parte a lui 2020 au ajuns la 700.000 lei.
Clujana va emite 830.000 acțiuni noi la prețul de 1,45 lei/acțiune. Acestea sunt oferite acționarilor înregistrați la Depozitarul Central SA, proporțional cu cotele de participare ale acestora la data de înregistrare.
Potrivit raportului contabil din iulie anul trecut, compania a înregistrat în primul semestru din 2020 pierderi de 703.424 lei.
Pentru perioada menționată, chiar dacă cifra de afaceri a ajuns la 566.000 lei, veniturile încasate din vânzarea mărfurilor nu au depășit 118.000 lei. În schimb, cheltuielile cu personalul au reprezentat în jur de 900.000 lei.
Fabrica și-a înjumătățit în ultimii ani și personalul, de la 135 de angajați câți avea în 2019, până la 77 la finalul lunii iunie 2020.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.