Retailerul britanic de fashion Next a decis achiziționarea unui pachet de 25% din acțiunile companiei Reiss Limited, deținătoarea brandului Reiss.

La finalizarea acestei tranzacții, care face obiectul aprobării acționarilor, Next va face o investiție în valoare de 33 milioane lire sterline și va acoperi datorii de 10 milioane lire sterline ale companiei Reiss, din resursele proprii.

Reiss a fost fondat în 1971 de David Reiss, inițial ca brand de îmbrăcăminte pentru bărbați. Acum oferă îmbrăcăminte de lux la prețuri accesibile. Produce și vinde colecții de fashion și accesorii pentru bărbați și femei.

În mai 2016, firma americană de capital privat Warburg Pincus a dobândit majoritatea acțiunilor Reiss, iar familia fondatoare a păstrat o participație minoritară.


Federația textilelor și modei din Marea Britanie (UKFT) salută acordul cu Uniunea Europeană
Retailul atinge maturitate digitală în Marea Britanie
Vânzările online din Marea Britanie ajung la 30,7% din total


Christos Angelides a fost numit CEO al Reiss în 2017 și își va păstra această funcție. El a lucrat în trecut pentru Next, timp de 28 de ani.

Potrivit condițiilor contractuale, Reiss își va menține autonomia managerială și creativă. Va avea propriul consiliu de administrație la Londra, dar vânzările online vor fi preluate de platforma Next din februarie anul viitor.

Reiss a avut venituri de 227 milioane lire sterline în 2019, în creștere de 22% față de anul precedent. Compania activează în 14 țări prin 79 de magazine proprii și 104 puncte de francizori.