Retailerul online ASOS a anunțat că a creat un joint-venture cu lanțul american Nordstrom care devine acționar al brandurilor Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT.

La nici șase luni de la preluarea brandurilor din grupul Arcadia (Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT), retailerul online ASOS dă semne de oboseală, anunțând un parteneriat cu americanii de la Nordstrom.

ASOS anunță într-un comunicat de presă că acest joint-venture va contribui la stimularea creșterii mărcilor și „va deschide calea spre un nou parteneriat strategic menit să ducă la o implicare mai mare pe piețele americană și canadiană.”

Nordstrom are o acoperire fizică și digitală bună în America de Nord, operând peste 350 de magazine fizice, alături de platforme online care atrag aproape două miliarde de vizite anuale.

În plus, are deja o istorie puternică cu Topshop, fiind primul retailer din SUA care a oferit marca pe piața din SUA încă din 2012.

În cadrul acordului de joint-venture, ASOS va păstra controlul operațional și creativ, dar va colabora cu lanțul american pentru a-și valorifica expertiza în SUA și pentru a-și consolida poziția pe această piață, a doua ca importanță pentru brandurile menționate.

„ASOS colaborează cu Nordstrom, care devine primul său partener de retail, iar cele mai bune mărci ASOS vor fi lansate în Nordstrom.com, cât și în magazinele cu impact ridicat ale lanțului de retail. Mai mult decât atât, serviciile de click & collect ale ASOS vor fi lansate în cadrul Nordstrom, pentru a îmbunătăți propunerea sa pentru clienții din SUA,” precizează compania britanică.

Foto – Mauro Arrue (Unsplash)