Foto: OutDoor by ISPO / Munich Trade Fairs Ltd.
OutDoor by ISPO din luna iunie, organizat la München, a fost vizitat de peste 8000 de comercianți
Expozanți din 70 de țări au expus inovații în domeniul campingului, alpinismului și excursionismului lansând noi idei și surse de inspirație pentru următorul târg care va avea loc anticipat în luna noiembrie. Evenimentul a arătat încă o dată cât de valoroase sunt contactele personale, mai ales dacă luăm în considerare provocările cu care se confruntă industria în acest moment – cum ar fi întreruperile lanțului de aprovizionare și problemele de logistică.
În iunie, la OutDoor by ISPO, a fost mai evidentă ca niciodată preocuparea industriei de Outdoor pentru sustenabilitate. Foarte multe mărci au contribuit la trend prin prezentare de materiale reciclabile, susținând economia circulară și neutralitatea climatică prin procesul de fabricație al produselor. Mărcile au inclus în modelele lor cele mai de succes principiile durabilității ecologice și sociale, iar sălile de expoziție au găzduit diferite programe de conferințe pe tema regenerării societății, naturii și climei.
Echilibru perfect între responsabilitatea socială și dezvoltarea afacerii
Astăzi, inovația înseamnă a lucra cu viitorul în minte! Pandemia ne-a schimbat cu siguranță stilul de viață și tot mai mulți oameni au început să practice activități în aer liber, având nevoie astfel de îmbrăcăminte adecvată și de echipamente care până cum câțiva ani erau considerate produse de nișă. Acest sector tehnic sportiv își propune să răspundă tuturor necesităților, oferind soluții diferite pentru toți clienții, mai mult, încercând să educe noile generații prin promovarea mărcilor care ajută la conservarea mediului înconjurător.
Printre cele mai spectaculoase noutăți destinate tuturor grupelor de consumatori se numără sticla LifeStraw Peak Squeeze Bottle, care datorită filtrului de apă cu micromembrană integrat îți permite alimentarea ei din lacuri sau din alte surse fără a mai verifica calitatea și potabilitatea apei. În timpul expoziției, participanții încrezători au testat calitatea apei obținute prin intermediul acestui filtru.
În pavilionul destinat sustenabilității a atras atenția standul firmei spaniole Ternua, care colectează resturi de materiale plastice sau plase de pescuit industriale din oceane și le transformă în îmbrăcăminte tehnică de înaltă calitate.
Industria europeană de Outdoor se dezvoltă accelerat. În anul 2021, a generat vânzări-record de 6,2 miliarde euro, în creștere cu peste 19% față de anul precedent. Țările de limbă germană au reprezentat cea mai mare piață de outdoor, cu peste 2,2 miliarde euro vânzări anul trecut, reprezentând un salt de 14 procente față de 2020. Trendul de creștere se va menține și în 2022, fiind stimulat de tendințele actuale de lifestyle.