NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, a anunțat deschiderea mall-ului Promenada Craiova în prima parte a lunii octombrie și promite să aducă branduri în premieră atât pentru zona Olteniei, cât și la nivel național și în regiunea Europei Centrale și de Est.
Zona comercială a centrului comercial va avea o suprafață de 78.500 mp, din care magazinul Dedeman va ocupa 16.000 mp. Proiectul a necesitat o investiție totală de peste 125 de milioane de euro, și va include peste 150 de magazine.
Printre acestea, se numără brandul Lefties, parte a grupului Inditex, care marchează oficial intrarea pe piața din România. Lefties oferă articole de îmbrăcăminte pentru întreaga familie, precum și propria linie de încălțăminte și accesorii, colecții pentru casă, sport și lenjerie. La ora actuală, marca Lefties este prezentă în 14 țări, deschiderea sa în Craiova reprezentând o premieră nu doar în România, ci și în regiunea Europei Centrale și de Est.
“Avem încredere în potențialul orașului Craiova, motiv pentru care am decis să implementăm aici cel mai nou proiect al nostru din afara Bucureștiului. Totodată, aceasta este și cea mai mare investiție din retail care are loc în România în ultima perioada”, a spus Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.
Printre magazinele pe care craiovenii le vor găsi în exclusivitate, în Promenada Mall, se numără nume importante din zona de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, precum Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Enzo Bertini, Mohito.
Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie și software (iStyle), dar și de noile tipuri de magazine din lanțul Inditex: Zara, Bershka, Pull&Bear și Stradivarius, care vor ocupa în total aproape 10.000 mp. Noul centru comercial va găzdui și primul hypermarket Carrefour din Craiova, precum și un cinematograf Cineplexx, o parcare de peste 2.100 de locuri și restaurante de tip drive through, precum KFC.