Retailerul de fashion Gap a anunțat miercuri că Richard Dickson, în prezent președinte și director de operațiuni al grupului de jucării Mattel, va prelua funcția de CEO. 

Dickson a fost la conducerea producătorului de jucării timp de 20 de ani, contribuind la revitalizarea mărcii Barbie. De asemenea, a lucrat anterior la Jones New York, unde s-a ocupat de o serie de mărci precum Nine West, înainte de a se alătura companiei Mattel.

Într-un comunicat, Dickson a declarat pentru CNN că Gap cuprinde „un portofoliu de mărci iconice, cunoscute pentru că au definit stilul american într-un mod curajos și pentru că fac moda de calitate accesibilă pentru milioane de oameni. Dar munca pe care o urmează este cea care mă entuziasmează cel mai mult, șansa de a lucra pentru a duce Gap într-o nouă eră.” Dickson va începe să lucreze la Gap din 22 august, anul curent.

Compania Mattel trece printr-o perioadă bună datorită succesului filmului „Barbie”, care a obținut încasat încasări de 155 de milioane de dolari pe piața din Statele Unite în weekend, fiind cea mai mare premieră din 2023 și cel mai important debut vreodată pentru o regizoare.

Acțiunile Gap au crescut cu peste 7% la tranzacționare, după anunțul numirii noului CEO, însă, la nivelul acestui an, au înregistrat o scădere de aproximativ 10%.