Cele două branduri americane premium de fashion vor întâmpina primii clienți în Outlet Center Militari din acest weekend, potrivit unui comunicat emis de dezvoltatorul FASHION HOUSE Group. Tommy Hilfiger și Calvin Klein vor avea împreună o suprafață de aproximativ 350 mp și vor oferi o gamă largă de articole vestimentare premium, cu reduceri de cel puțin 30% din prețul inițial.
Fondat în 1985, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai importante branduri de fashion din lume, recunoscut pentru modul unic prin care a adus la viață “spiritul American cool”. Ghidat de pasiunea pentru idei îndrăznețe, brandul Tommy Hilfiger a devenit sinonim cu stilul american ce include paleta de culori roșu, alb și albastru.
Calvin Klein este un brand premium care s-a făcut remarcat pe plan mondial prin ideile îndrăznețe și o estetică rafinată. Fondat în 1968, la New York, brandul Calvin Klein ridică elementele esențiale de zi cu zi la un statut iconic, fiind sinonim cu luxul. Abordarea minimalistă a designului și conexiunea cu arta și cultura, îl fac recognoscibil de peste 50 de ani.
„Tommy Hilfiger și Calvin Klein sunt două dintre cele mai renumite branduri premium din lume și suntem extrem de mândri că ambele mărci ne-au ales ca partener puternic pentru extinderea și optimizarea rețelelor lor de distribuție în Capitală. Cu numărul substanțial de noi branduri premium, care oferă reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului, și o creștere constantă a interesului clienților pentru cumpărăturile din outlet, ne așteptăm ca 2021 să fie un an promițător”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
Pe lângă cele două branduri intrate în outletul din Militari, în ultimele șase luni în portofoliul Fashion House Outlet au intrat alte opt branduri: Cacharel, United Colors of Benetton, Liu Jo, Decimas, Smyk, Numero Uno, Dika și Kigili.
Grupul lucrează la deschiderea unui al doilea centru outlet în București – FASHION HOUSE Pallady, amplasat la ieșirea pe autostrada A2. Noul outlet va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. FASHION HOUSE Pallady se va deschide în vara acestui an.